سين سين بانو
سين سين بانو
.

مواد لازم:

 

شير  1/3 ليوان

شکر 4 ق چ

قهوه فوری(نسکافه) 1 ق م

يخ 3 تکه

 

طرز تهيه:

 

نسکافه و آب رو توی دستگاه فراپه ساز می ريزيم و مخلوط می کنيم تا کف کنه.(بهتره آبتون خنک باشه تا بيشتر کف کنه)

 

اين فراپه سازه

 

اگه فراپه ساز نداريد می تونيد آب و نسکافه تون رو توی يه بطری نوشابه بريزيد درش رو ببنديد و خوب تکونش بديد تا کف کنه.

شير رو با شکر مخلوط می کنيد. يخ ها رو داخلش بندازيد و مخلوط کف کرده ای رو که با نسکافه درست کرديم بريزيد روش و سرو کنيد. برای تزيين می تونيد از پودر قهوه يا کاکائو و يا پودرهای آماده ديگه مثل پودر هات چاکلت استفاده کنيد.

 

يه روش ديگه اينه که:

 

1ق م نسکافه رو با 2 ق م شکر و آب مخلوط کنيد (نسکافه معمولی درست کنيد) و همراه 5 تيکه يخ توی مخلوط کن بريزيد و خوب مخلوط کنيد تا کف کنه.(اين جوری کفی هم که درست می کنيد خنکه)

 

و به جای شير اين مخلوط رو روی بستنی بريزيد(اول مخلوط رو بريزيد بعد بستنی ) 

 


نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت12:11---29 بهمن 1393
سلام من یه دستگاه فراپه ساز داشتم که خراب شد خیلی وقته ه دنبالش میگردم تو شهرمان کسی نمیدانن چی هست خواهش میکنم بگید از کجا تهیه کردید
پاسخ: عزیزم من این دستگاه رو از ایران نخریدم. متاسفانه نمی دونم کجا داره.شما کجا زندگی می کنید؟


زهره شیروانی
ساعت0:14---16 مهر 1393
به به عااااااااااالیه عزیزم.. مرسی
حتماً درستش می کنم

پاسخ: نوش جون زهره جونم.


بافتنی های ناز مامان دوقلوها
ساعت8:07---11 فروردين 1393
خیلی امزش خوب و مفیدی دادین

من خیلی وقت بود دنبالش بودم
سلام. خوشحالم که این مطلب مفید بوده و به دردتون خورده.


مسی
ساعت17:32---27 شهريور 1392
خیلی عالییییییی، ممنون
مسی جان ممنون که نظرت رو گفتی. تشويقم کردی بيشتر تلاش کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:فراپه,نوشيدنی سرد,قهوه, توسط سونيا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.